mandag den 7. november 2011

En stor slange og en sjov abe

Vores tur sluttede af med en overraskelse. Vores søde taxamand, som også havde kørt Sheena og Michelle rundt på Bohol, viste os en lille farm, som lå langt ude i junglen og af meget snørklede veje. Her skulle eftersigende være Bohols største python. Og skal lige love for at den var stor! En 275 kg. tung slange, snoet sammen som en anden kanelsnegl, mødte os, da vi kom derud. Den skulle eftersigende spise en 75 kg. fed gris hver måned. Den så heldigvis ret fredelig ud, så da vi blev spurgt om vi ville derind, svarede jeg prompte "Ja", Niels svarede "Nej", men blev alligevel lokket med.




På vej ud får jeg øje på en abe, som også sidder i buret. Og inden jeg når at se mig om, sidder aben på min arm, og så min skulder og så mit hoved og så Niels´ hoved :)
Det var nærmest det sjoveste på hele turen. Har altid godt kunne tænke mig at holde en abe.
Og så hed den George.



4 kommentarer:

  1. Hvor er George sød ^0^
    Men hold da hel op hvor er den python stor! Godt den havde fået noget at spise for ellers kunne den da tage dig i en mundfuld. Haha.
    Håber I havde en sjov tur med Ryan :)

    SvarSlet
  2. Ja! Ellers tror jeg heller ikke at jeg havde fået niels med :) Haha! Det havde vi, han var rigtig sød, og det var så sjovt at vi lige var endt med ham. Han ringede også lige med det samme til Jovani og sagde at han kørte med Sheena og Michelles veninde fra Cebu :)

    SvarSlet
  3. Så det var et tilfælde, at I faktisk kørte med ham? Haha, hvor skørt. Han er sgu en sjov fætter. Godt at han tog sig godt af jer :)

    SvarSlet
  4. Vi var blevet samlet op i havnen af en der hed Jovani, og fik aftalt en tur med ham næste dag. Men så blev han syg og sendte en kammerat, der hed Ryan. Og så lagde jeg lige to og to sammen :) Det havde vi det vældig morsomt over i taxaen!

    SvarSlet