søndag den 1. august 2010

FERIE!


Barens fødselsdag lørdag. Er blevet hevet op til en omgang armlægning.


Så blev det endelig min tur til sommerferie!
Jeg havde sidste dag i SFO´en i fredags og det var en rigtig hyggelig
dag med de fire børn, der nu var. Vi spiste kage og jeg fik flotte ny plukkede blomster og gaver
fra mine kollegaer. Lørdag havde vores kollegiebar fødselsdag og festlighederne startede allerede kl. 12.00 med 200 l. gratis fadøl og hygge med live band. Senere blev der fyret op for grillen og da det blev mørkt rykkede festen indenfor og der var dans til god musik.

Søndag vågnede jeg op til tømmermænd og kom i tanke om, at jeg havde glemt mit elskede kamera ude i regnen!! Kameraet dukkede heldigvis op, og ligger lige pt. på min radiator og tørre. Krydser fingre for at det virker! -Derfor heller ingen billeder fra festen i går.. Har lånt et af min veninde Sheena.

I morgen går turen til Nyborg Standcamping med københavner tøserne. Glæder mig!

Vil nyde ferien og håbe på bedre vejr!

Kh. Sanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar